مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

بلیط تور راهنمای صوتی

چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:48

راهنمای گردشگری صوتی آوایار در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به استقبال گردشگران می‌آید تا قصه‌های نیاوران را برای بازدیدکنندگان این مجموعه تاریخی روایت کند. آوایار راهنمای گردشگری صوتی اماکن تاریخی است که روایت مربوط به هر جاذبه را به شکل کامل به بازدیدکننده ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن آوایار تلفن همراه بازدیدکننده را به یک راهنمای تور شخصی تبدیل می‌کند تا بتوانند در حین بازدید از آثار دیدنی از داستان‌های آن لذت ببرند. این راهنمای گردشگری صوتی به بازدیدکنندگان کمک می‌کند با سرعت دلخواه خود از جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های این مجموعه بازدید کنند.

راهنمایی صوتی مجموعه نیاوران می‌تواند در دو شکل دستگاه و اپلیکیشن در اختیارتان قرار گیرد، اگر از اپ استفاده کنید محتوا همیشه در پروفایلتان خواهد ماند و اگر به نقاط دیگر ایران هم سفر کنید می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای نصب اپلیکیشن هم می توانید غیر از وب سایت آوایار، آن را از "پلی استور"، "بازار" و "سیب اپ" نصب کنید. با وارد کردن شماره همراهتان Login کنید.

اگر اپلیکیشن را نصب کردید با دادن دسترسی به موقعیت خودتان می‌توانید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را به عنوان اولین جاذبه در صفحه خانه ببینید. همچنین می توانید در قسمت بالای اپ این مجموعه را جستجو کنید.

 

جهت دانلود اپلیکیشن و خرید بلیط کلیک کنید:

http://avayar.app/product/راهنمای-صوتی-کاخ-موزه-نیاوران/

شناسه خبری: 2948
تاریخ انتشار: 1401/3/1811:48
هشتگ ها: #بلیط تور راهنمای صوتی , #مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران, #تور مجازی, #فناوری های نوین

آخرین مطالب