معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نیاوران عنوان کرد:

گسترش و حمایت از رویدادهای حوزه عفاف و حجاب جهت زیست عفیفانه خانواده

جمعه 23 تير 1402 - 12:31
انسیه خزعلی گفت: گسترش و حمایت از رویدادهای حوزه عفاف و حجاب جهت زیست عفیفانه خانواده از فعالیت های مهم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نیاوران اظهار داشت: برگزاری رویدادهای از این دست شرایطی را فراهم می کنند تا خانمهای ما با کارهای جدید و خلاقانه آشنا شده و بتوانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

او توضیح داد: از جمله راههای فعالیت در زمینه زیست عفیفانه خانواده، گسترش این رویدادها و حمایت از این تولیدات است. همچنین پشتیبانی مادی و معنوی از رویدادها از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزود: ان شاءالله بتوانیم در خدمت عزیزان فعال در این بخش باشیم؛ خصوصا کسانی که تولید ایرانی و با پارچه های ایرانی دارند و این تولیدات را در بازار عرضه می کنند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: یکی از کارهایی که برای تولید کنندگان می توان انجام داد، ایجاد بازار فروش است که معمولا در استانها تلاش می کنیم اعتباری را برای بازار خاص خانم ها اختصاص دهیم.

او افزود: دیگری بازارهای مجازی است که صحبت های اولیه آن انجام شده و امیدواریم بتوانیم بازارچه های مجازی را در مرحله اول در سطح کشورهای همسایه و در مراحل بعدی در سطح بین الملل گسترش دهیم.

او خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه بسیاری از این تولیدات در بازار داخلی به اشباع رسیده باید بتوانیم در بازار جهانی، هم فرهنگمان و هم تولیدات و محصولاتمان را گسترش دهیم.

شناسه خبری: 3266
تاریخ انتشار: 1402/4/2312:31
هشتگ ها: #نمایشگاه عفاف و حجاب, #کاخ نیاوران, #انسیه خزعلی, #معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور

آخرین مطالب