مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نیاوران گفت:

محصولات ارایه شده در عین پوشیدگی برآورده کننده سلیقه های مختلف بانوان هستند/ تا پایان تابستان جامع ترین بازار مجازی کالای حجاب ایران فعال خواهد شد

پنج‌شنبه 22 تير 1402 - 19:38
همزمان با دومین روز نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نیاوران، سید مجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با دیدن غرفه های مختلف شاهد آن هستیم تولید کنندگان خرد که فاقد امکان توزیع و فضایی جهت ارائه محصولات خود بودند توانسه اند در این رویداد شرکت کنند.

او توضیح داد: نوع محصولات ارائه شده با مخاطبان خود در این نقطه از شهر تناسب داشته و محصولات با تنوع بالایی به نمایش گذاشته شده اند. محصولات نشاندهنده آن هستند که می توان در عین پوشیدگی زیباترین نقش مایه ها و طرحها را داشته و همچنین سلیقه های مختلف بانوان را برآورده کرد.

او افزود: ویژگی بسیار شاخص نمایشگاه تنوع در تولید کنندگان و فعالان حوزه حجاب است. در نمایشگاه شاهد هستیم فعالان حوزه حجاب از یک قشر و یا گروه فکری خاص نیستند و در گروها و سلیقه های مختلف قرار دارند.

مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جهت فعالیت در حوزه عرضه پوشاک، فضای مجازی فرصت بسیار خوبی برایمان فراهم کرده است؛ در صورتی که تولید کنندگان عضو سامانه طراحان شوند، تا پایان تابستان جامع ترین بازار مجازی کالای حجاب ایران فعال خواهد شد و هر تولید کننده می تواند یک سکو و رگال مجازی برای عرضه محصول خود داشته باشد.

او ادامه داد: تفاوت این سامانه با فضاهای مجازی موجود در این است که تبلیغات فوق العاده بالا و رایگانی دارد؛ اگر افراد بتوانند تا زمان یاد شده در سامانه طراحان ثبت شوند می توان هزاران تولید کننده حتی تولید کننده خانگی را در این سایت کنار یکدیگر داشته باشیم.

او خاطر نشان کرد: اساسا تلاش ما بر این است که تولید کننده کالای حجاب یعنی پوشاک اجتماعی فاخر و درجه یک از حداکثر معافیت مالیاتی برخوردار شود، ولی روش اجرای این تسهیلات در دنیای امروز باید روشی هوشمند باشد. تولید کنندگان باید عضو سامانه طراحان شوند و محصولاتشان نشان شیما در زمینه، پالتو، مانتو، شلوار، روسری، عبا، سرپوش و از همه مهمتر چادر دریافت کند؛ در این صورت است که می توان از معافیت مالیاتی یاد شده استفاده کرد.

شناسه خبری: 3264
تاریخ انتشار: 1402/4/2219:38
هشتگ ها: #عفاف و حجاب, #کاخ نیاوران

آخرین مطالب