به مناسبت هفته محیط زیست؛

اجرای برنامه مشارکتی آموزشی "ماجراجویی یوکایدی، محافظ طبیعت" در باغ موزه نیاوران

شنبه 20 خرداد 1402 - 10:04
به مناسبت هفته محیط زیست، برنامه مشارکتی، محیطی و آموزشی "ماجراجویی یوکایدی، محافظ طبیعت"، ویژه کودکان و خانواده هایشان در تاریخ 21 خرداد 1402 از ساعت 11 در باغ موزه نیاوران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این برنامه با هدف آموزش حفاظت از محیط زیست در قالب کارگاه آموزشی محیطی، مشارکتی و حرکتی در فضاهای مختلف باغ تاریخی نیاوران برگزار شده و کودکان در خلال این برنامه با عناصر طبیعی و گونه های زیستی این باغ اعم از گیاهی و جانوری و همچنین آیین بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها آشنا می شوند.

این اثر تجربی بر اساس باغ مجموعه نیاوران و با محوریت محیط زیست و موزه با ترکیب هنرهای نمایشی و تجسمی، آزمایشگاه علمی، پرنده نگری، ریتم گیم، رنگ سازی با گیاهان طبیعی و آشنایی با بازیافت زباله ها و در نهایت ساخت یک اثر ترکیبی از آموخته های بین مسیر طراحی شده که در آن کودکان به صورت گروهی و با خانواده های خود به ماجراجویی می پردازند.

برنامه یاد شده از سوی «مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران» و با همکاری «گروه آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی»، «داناشو» و «غار موزه وزیری» به کارگردانی سجاد نارنجی اجرا می شود. سوده عالم شناس، گیلدا شیخ، سمیرا کشمیری، نفیسه حاجی بابائی، عرفان بهجت، ندا کوهی، مسیحا جلالی فخر، امیرعلی الله دادی، مژگان شرطی، دیبا موسوی و دانیال موسوی نیز اجراگران این اثر هستند.

بر اساس این گزارش شرکت برای عموم  کودکان در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقه مندان جهت هماهنگی به منظور حضور می توانند با شماره  09362494588 تماس حاصل نمایند.

شناسه خبری: 3233
تاریخ انتشار: 1402/3/2010:04
هشتگ ها: #باغ موزه نیاوران, #کودک و موزه, #کاخ نیاوران, #آموزش در موزه

آخرین مطالب