جلسه توجیهی مدیر مجموعه نیاوران با همیاران نوروزی

سه شنبه 28 اسفند 1403 - 12:05
در جلسه‌ای که با حضور مدیر مجموعه تاریخی،فرهنگی نیاوران برگزار شد، همیاران نوروزی با وظایف و برنامه‌های نوروز 1404 آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی،تاریخی نیاوران؛ در این نشست بر اهمیت نقش راهنمایان و همیاران در ارتقای کیفیت خدمات‌ رسانی به بازدیدکنندگان تأکید شد. همچنین مباحثی چون اصول رفتار حرفه‌ای، آشنایی با تاریخچه مجموعه نیاوران، نحوه پاسخگویی به گردشگران و اطلاع‌رسانی مناسب،عشق و علاقه به کار، نظم و آراسته بودن، مسئولیت پذیر بودن، مورد بررسی قرار گرفت.
در جلسه توجیهی مدیر مجموعه فرهنگی،تاریخی نیاوران با همیاران نوروزی، چند توصیه مهم و کلیدی مطرح شد که بر نقش تأثیرگذار این افراد در ارتقای تجربه بازدیدکنندگان تأکید داشت. مهم‌ترین توصیه‌ها شامل موارد زیر بود:
رفتار حرفه‌ای و برخورد مناسب: مدیر مجموعه بر لزوم برخورد مؤدبانه، صبورانه و محترمانه با بازدیدکنندگان تأکید کرد و گفت که همیاران باید به‌عنوان نمایندگان فرهنگی مجموعه، رفتار حرفه‌ای و خوش‌برخوردی داشته باشند.
 آشنایی کامل با اطلاعات تاریخی و رویدادهای مجموعه: از همیاران خواسته شد که اطلاعات تاریخی، فرهنگی و معماری مجموعه نیاوران را به‌خوبی یاد بگیرند تا بتوانند پاسخگوی سوالات متنوع بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی باشند و تجربه بازدید را برای آنان غنی‌تر کنند.
راهنمایی صحیح و اطلاع‌رسانی دقیق: مدیر مجموعه بر اهمیت راهنمایی درست گردشگران، هدایت آن‌ها به بخش‌های مختلف و اطلاع‌رسانی در خصوص قوانین بازدید و زمان‌بندی‌ها و تأکید کرد.
 نقش الگویی همیاران: بیان شد که همیاران باید الگوی مناسبی برای دیگر بازدیدکنندگان و حتی کارکنان باشند و شأن فرهنگی مجموعه را حفظ کنند.
 حفظ نظم و هماهنگی: توصیه شد که همیاران با یکدیگر و با سایر بخش‌های اجرایی مجموعه هماهنگ عمل کنند و در حفظ نظم عمومی محیط نقش فعالی داشته باشند.
هدف اصلی این جلسه، ارتقای کیفیت خدمات در ایام پر بازدید نوروز بود تا بازدیدکنندگان با خاطره‌ای خوش از مجموعه نیاوران بازگردند و به بازدید مجدد این مجموعه ترغیب شوند.

 

شناسه خبری: 3708
تاریخ انتشار: 1403/12/2812:05
هشتگ ها: #جلسه توجیهی , #همیاران نوروزی نیاوران

آخرین مطالب