مجموعه نیاوران به بهانه ثبت جهانی هنر تذهیب برگزار می کند:

نمایشگاه " تذهیب، تجسم رنگ و نقش "

سه شنبه 17 بهمن 1402 - 17:35
همزمان با دهه فجر و عید مبعث نمایشگاه هنر تذهیب با عنوان "تذهیب،تحسم رنگ و نقش" از آثار محفوظ در گنجینه موزه کوشک احمد شاهی و کاخ موزه صاحبقرانیه

همزمان با دهه فجر و عید مبعث نمایشگاه هنر تذهیب با عنوان "تذهیب،تحسم رنگ و نقش" از آثار محفوظ در گنجینه موزه کوشک احمد شاهی و کاخ موزه صاحبقرانیه به نمایش علاقمندان گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی،تاریخی نیاوران: به بهانه ثبت جهانی هنر تذهیب که نمادی از فرهنگ ،هنر و ذوق هنرمندان ایران زمین می باشد، آثار ارزشمندی شامل عقدنامه مذهب، فرمان ناصرالدین شاه ،اسامی پنح تن،یک برگ مذهب و نمایش چهار قرآن چاپی مذهب، از 12 تا 22 بهمن ماه در موزه کوشک احمد شاهی به نمایش عموم در می آید.

در آستانه عید مبعث و در راستای همین نمایشگاه نشست تخصصی با محوریت " هنر تذهیب و نقوش سنتی"و سخنرانی مجید فیضی راد، روز چهار شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در محل نمایشگاه برگزار می شود.

علاقمندان به هنر تذهیب و هنرهای سنتی می توانند از 12 تا 22 بهمن ماه در ساعات بازدید مجموعه از این آثار نفیس دیدن کنند و شرکت در نشست تخصصی یاد شده برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان می باشد.    

شناسه خبری: 3455
تاریخ انتشار: 1402/11/1717:35
هشتگ ها: #مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران, #نمایشگاه تذهیب, #موزه کوشک احمدشاهی

آخرین مطالب