اهدای نماد یادبود فیوا به امین اموال موزه خودروهای نیاوران

دوشنبه 4 دی 1402 - 08:24
شهرزاد پاک نیت همدانی امین اموال موزه خودروهای اختصاصی مجموعه نیاوران، از سوی فدراسیون بین المللی خودروهای کلاسیک (فیوا) نماد یادبود دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، امین اموال موزه خودروهای اختصاصی نیاوران در سال 2022 در رای گیری فدراسیون بین المللی خودروهای کلاسیک به عنوان یکی از فعالین این عرصه انتخاب و نام او در تالار مشاهیر این فدراسیون به عنوان نماینده ایران ثبت شد.

بر اساس این گزارش درپی اتفاق یاد شده شهرزاد پاک نیت طی روزهای اخیر (و در سال 2023) به دعوت فیوا، با حضور در شهر آتن یونان، در گردهمایی که نمایندگان بیش از 80 کشور دنیا شرکت داشتند، نماد یادبود دریافت کرد.

گردهمایی یادشده هر سال به منظور معرفی افرادی که در حوزه حفاظت، صیانت و نگهداری از خودروهای کلاسیک قدم برمی‌دارند، تشکیل شده و جهت انتخاب افراد رای گیری انجام می شود.

 بر اساس اعلام فیوا اینگونه انتخاب ها تشویقی برای افراد جوامع مختلف جهت حفظ و نگهداری خودروهای نفیس است تا اینکه به روزی برسیم که شوق نگهداری اینگونه وسایل در دل تک تک افراد جامعه شعله ور شود.

گفتنی است در مراسم یادشده، تیدو برسترز رییس فیوا، بازدید خود از موزه خودرو کاخ نیاوران را بازگو کرد و اظهار داشت که از تلاش های خانم پاک نیت تحت تاثیر قرار گرفته است.

رامین صالح خو رییس کمیته وسایل نقلیه تاریخی ایران و مریم طلایی رییس کمیته بانوان فدراسیون موتورسواری، امین اموال موزه خودروهای اختصاصی نیاوران را جهت شرکت در مراسم و گردهمایی یاد شده همراهی کردند.

شناسه خبری: 3426
تاریخ انتشار: 1402/10/408:24
هشتگ ها: #موزه خودروهای اختصاصی نیاوران , #امین اموال, #خودرو کلاسیک

آخرین مطالب