بازدید رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ویژه برنامه های هفته ملی کودک در مجموعه نیاوران

سه شنبه 18 مهر 1402 - 14:30
امیر قاسمی مسئول ستاد گردشگری شهرداری تهران به همراه تعداد دیگری از مدیران شهرداری از برنامه هایی که به مناسبت هفته ملی کودک در مجموعه نیاوران برگزار شده است، دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، قاسمی در حاشیه این بازدید گفت: برنامه ای که با همکاری بین دومجموعه نیاوران و شهرداری در هفته کودک تدارک دیده شده اقدام پسندیده ای است.

او اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در تهران و شهرهای تاریخی وجود دارد حفظ و حراست از آثار بستانی و تاریخی می باشد. حفظ بقایای اجسامی که در موزه ها نگهداری می شود نیز بسیار مهم است، چراکه در مواردی مشاهده شده که این آثار به مرور زمان درحال تحلیل هستند. با اقدامی که در هفته کودک انجام شده، کودک هم رابطه خود با اشیا را پیدا می کند و هم نگهداری و حفاظت از آنها را می آموزد.

او افزود: نمایش گونه های گیاهی و جانوری که  در مجموعه نیاوران زیست می کنند نیز برای کودکان و خانواده ها بسیار جالب توجه بود.

او خاطرنشان کرد: به تمامی شهروندان تهرانی و هم میهنانمان در اطراف تهران و سراسر ایران پیشنهاد می کنم که برای بازدید از مجموعه بسیار زیبا و فاخر نیاوران مراجعه کنند تا با این داشته های ارزشمند آشنا شوند.

گفتنی است مجموعه نیاوران با تدارک برنامه های مختلف و متنوع به مناسبت هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر»، در مهرماه 1402 میزبان کودکان عزیز ایرانی است.

شناسه خبری: 3357
تاریخ انتشار: 1402/7/1814:30
هشتگ ها: #هفته کودک

آخرین مطالب