ویژه برنامه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مناسبت «هفته ملی گردشگری» و «روز تهران»

چهارشنبه 5 مهر 1402 - 09:44
به مناسبت «هفته ملی گردشگری» و «روز تهران»، مجموعه نیاوران ویژه برنامه هایی از تاریخ 5 تا 18 مهر 1402 تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نمایش «سفرنامه ناصرالدین شاه به اروپا» که متعلق به گنجینه موزه کتابخانه اختصاصی نیاوران می باشد از جمله این برنامه ها است. این نمایشگاه 5 تا 11 مهر میزبان علاقه مندان است.

«طهران دیروز، تهران امروز» از مجموعه عکس های هادی استادهاشمی عنوان دیگر نمایشگاهی است که با همکاری موزه کوشک احمدشاهی در محل کاخ موزه اختصاصی نیاوران برپا می شود. این نمایشگاه 5 تا 18 مهر دایر است.

همچنین کاخ موزه اختصاصی نیاوران در این ایام با نمایش تک اثر «نقشه دارالخلافه قدیم تهران» از گنجینه موزه کتابخانه اختصاصی میزبان علاقه مندان است.

«پیامدها و آثار تاریخی ورود خودرو به زندگی ایرانیان» عنوان نشستی است که طی هفته گردشگری در سالن کنفرانس نیاوران برگزار خواهد شد.

«کاخ نیاوران در سفرنامه» با مروری بر خاطرات ناصرالدین شاه قاجار که از سلسله برنامه های سفرنامه خوانی با مهدی گوهری می باشد، دیگر برنامه ای است که با همکاری کاخ موزه اختصاصی نیاوران، 8 مهر از ساعت 17 تا 18 در تالار آبی برگزار می شود.

همزمان با هفته گردشگری نشستی با داود وکیل زاده پیرامون «عکاسی سفر» به همراه نمایش آثار هنرمند در تاریخ نهم مهرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس تشکیل می شود.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران طی نیمه دوم سال 1402 تمامی ایام هفته، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 فعال است و ورود تا ساعت 16 امکان پذیر می باشد. همچنین روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 تا 18 فعال بوده و تا ساعت 17 ورود به این مجموعه میسر است.

شناسه خبری: 3337
تاریخ انتشار: 1402/7/509:44
هشتگ ها: #روز جهانی گردشگری, #کاخ نیاوران, #روز تهران

آخرین مطالب