حضور یکی دیگر از چهره های ماندگار میراث فرهنگی کشور در نیاوران؛

برگزاری پنجمین نشست «یک عمر تجربه» با حضور دکتر اسکندر مختاری طالقانی در مجموعه نیاوران

يکشنبه 26 شهريور 1402 - 09:13
پنجمین نشست از سلسله نشست های «یک عمر تجربه» با حضور دکتر اسکندر مختاری طالقانی چهره ماندگار میراث فرهنگی کشور، دوشنبه 27 شهریور 1402 در سالن کنفرانس مجموعه نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مجموعه با هدف ثبت و ضبط و دراختیار قراردادن بخشی از تجربیات خبرگان حوزه میراث فرهنگی برای عموم، سلسله نشست هایی را تدارک دیده و از مفاخر و پیشکسوتان این حوزه جهت حضور دعوت به عمل می آورد.

بر اساس این گزارش پنجمین نشست با حضور استاد اسکندر مختاری طالقانی دکترای پژوهش هنر، مرمتگر، پژوهشگر تاریخ معماری و شهرسازی و چهره ماندگار دومین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی کشور برگزار می شود.

فعالیت در زمینه ثبت تعیین حریم، مرمت و بازسازی بناها و اماکن تاریخی فرهنگی تهران، فعالیت جهت بازسازی بم پس از زلزله و تلاش های مستمر در راستای راهبری بم از جمله اقداماتی است که در کارنامه کاری او به چشم می خورد.

معاون حفظ و احیا میراث فرهنگی تهران، مدیر پایگاه شهر تاریخی تهران، مدیر پایگاه میراث جهانی بم و عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی از جمله سوابق اجرایی این استاد برجسته دانشگاه است.

این نشست دوشنبه 27 شهریور 1402 در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) تشکیل می شود و شرکت عموم علاقه مندان در آن آزاد است.

شناسه خبری: 3325
تاریخ انتشار: 1402/6/2609:13
هشتگ ها: #نشست یک عمر تجربه, #کاخ نیاوران, #چهره ماندگار

آخرین مطالب