«آثار نجومی عکاسان ایران» در تالار آبی نیاوران+گزارش تصویری

دوشنبه 19 تير 1402 - 17:06
نمایشگاه گروهی عکس های نجومی ثبت شده در محوطه های تاریخی و طبیعی ایران در تالار آبی مجموعه نیاوران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این نمایشگاه بیش از 30 اثر از 15 هنرمند که عکس های نجومی خود را در محوطه های تاریخی و طبیعی کشورمان ثبت نموده اند به نمایش گذاشته شده است.

معرفی آسمان شب ایران به عنوان یک میراث ناملموس از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه یاد شده با حمایت "مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران" و "پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری" و همکاری موسسه "ایران توران" برگزار شده است.

گفتنی است این نمایشگاه آثار منتخب عکس های نجومی که در 3 سال گذشته در بیش از 10 شهر ایران ثبت شده را در تالار آبی در معرض دید عموم قرار داده است.

معیارهای هنری عکاسی و ملاحظات فنی که در عکاسی نجومی به اوج خود می رسد، خلاقیت، نوآوری و تمایز عکس ها در تناسب با موضوع نمایشگاه از معیارهای اصلی انتخاب آثار نمایشی بوده است.

سعید افخم، الهام باقری، رضا پاشایی، مهسان تقی پور، علی حداد، احمد جامه دار پور، فریدون دلیری، صادق سمندری زاده، مجید شیرازی، بدیع ضیائی، علی لطیفی، رسول محمدی، مصطفی محمدی، نگین هاشمی و ویدا هنرور هنرمندانی هستند که آثارشان به مدیریت علی رضا وفا به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه «آثار نجومی عکاسان ایران» از تاریخ 20 تا 23 تیرماه 1402 از ساعت 10 تا 17 در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) میزبان علاقه مندان است.

شناسه خبری: 3256
تاریخ انتشار: 1402/4/1917:06
هشتگ ها: #نمایشگاه عکس های نجومی, #کاخ نیاوران, #تالار آبی, #محوطه باستانی

آخرین مطالب