اعلام برنده مسابقه عکاسی "بازدید من از نیاوران"

جمعه 4 فروردين 1402 - 12:36
همزمان با نوروز 1402، برنده مسابقه عکاسی "بازدید من از نیاوران" اعلام و خانم یاسمن شقاقی به عنوان فرد برگزیده معرفی شد و هدیه خود را از مدیر مجموعه نیاوران دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، طی پاییز و زمستان سال گذشته مسابقه عکاسی با عنوان "بازدید من از نیاوران" ویژه گردشگران و بازدیدکنندگان از این مجموعه برگزار و همزمان با نوروز سال جاری برنده این مسابقه معرفی شد.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه یادشده می بایست عکس های یادگاری خود در بازدید از مجموعه نیاوران را برای روابط عمومی مجموعه ارسال می کردند تا پس از بررسی، بهترین عکس به عنوان منتخب معرفی شود.

مسابقه یاد شده با هدف برقراری ارتباط و تعامل مجموعه نیاوران با گردشگران و حفظ ارتباط علاقه مندان با این مجموعه برگزار شد.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در ایام نوروز 1402 با پنج موزه فعال شامل کاخ اختصاصی نیاوران، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی و موزه خودروهای اختصاصی و همچنین باغ تاریخی نیاوران که روایتگر دو دوره تاریخی قاجار و پهلوی می باشند، از تاریخ یکم تا 12 فروردین از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقه مندان و گردشگران است و ورود به این مجموعه تا ساعت 19 امکان پذیر خواهد بود.

شناسه خبری: 3165
تاریخ انتشار: 1402/1/412:36
هشتگ ها: #نوروز 1402

آخرین مطالب