مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

با شرکت کودکان و نوجوانان ایرانی و استرالیایی؛

برگزاری نمایشگاه "یک دنیا، دو داستان" در کاخ موزه نیاوران

شنبه 18 تير 1401 - 10:52
نمایشگاه نقاشی با عنوان "یک دنیا، دو داستان" با شرکت کودکان و نوجوانان دو کشور ایران و استرالیا 19 تیر تا 2 مرداد 1401 در کاخ موزه نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این نمایشگاه آثار نقاشی 20 کودک از دو کشور که با موضوع آب خلق شده اند در دو نمایشگاه به صورت همزمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش آب موضوعی است که روایت های بچه های دو قاره را به هم پیوند داده است و کودکان و نوجوانان ایرانی و استرالیایی همانند سرزمین هایی که با اقیانوس ها به هم متصل شده اند، این رویداد مشترک را با موضوع آب رقم زده اند.

گفتنی است پس از برگزاری مرحله اول نخستین جشنواره کتآب و نمایش آثار پذیرش شده کودکان و نوجوانان ایرانی در صفحه مجازی جشنواره، ایده برگزاری یک نمایشگاه مشترک با بچه های استرالیایی به دبیرخانه پیشنهاد شد که با همفکری و رایزنی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و موسسه فرهنگی هنری گوی خیال انگیز رویداد پیش گفته برنامه ریزی شد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی و استرالیایی است تا بتوانند در حاشیه آن با یکدیگر به صورت مجازی دیدار و به گفتگو درباره آثارشان بپردازند.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند تا 2 مرداد ماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 به کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر مراجعه کنند و ورود به مجموعه تا ساعت 17 است.

شناسه خبری: 2993
تاریخ انتشار: 1401/4/1810:52
هشتگ ها: #نمایشگاه, #جشنواره کتآب, #کتاب, #آب, #میراث ملموس, #میراث ناملموس

آخرین مطالب