مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

نمایش آثار صنایع دستی هنرمندان ایرانی و خارجی در مجموعه نیاوران

پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 - 15:25
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با برگزاری نمایشگاه هایی، آثار صنایع دستی هنرمندان ایرانی و خارجی را در معرض نمایش عموم قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، همزمان با روز جهانی صنایع دستی، مجموعه ای از آثار صنایع دستی موجود در مخازن این مجموعه از تاریخ 20 تا 30 خرداد 1401 به نمایش گذاشته می شود.

گزیده ای از آثار صنایع دستی گنجینه کاخ موزه اختصاصی نیاوران که متعلق به کشورهای ایران، هندوستان، لبنان، کره جنوبی، سوریه، اردن و پاکستان می باشند در نمایشگاهی با عنوان "جریان زندگی در هنر" در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

همچنین 11 قلم "سینی قلم زنی و ورشو" ساخت هنرمندان صنایع دستی ایران که در گنجینه انبار مرکزی مجموعه نیاوران نگهداری می شود در موزه کوشک احمدشاهی به نمایش گذاشته می شود.

نمایش یک جلد "قرآن نفیس" که با تکنیک معرق، منبت و مشبک کاری بر روی صدف و در کشور مصر کتابت شده دیگر اثری است که در موزه کتابخانه اختصاصی در معرض دید قرار می گیرد. 

رویداد "صنایع دستی؛ کسب و کار و فناوری" نشست تخصصی ویژه ای است که در تاریخ 20 خرداد از ساعت 17 تا 19 در تالار آبی این مجموعه با حضور کارشناسان زبده حوزه صنایع دستی و فناوری های نوین برگزار می شود. این برنامه از سوی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و با همکاری دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت برگزار می شود.

علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و نمایشگاه های یادشده می توانند همه روزه جهت تهیه بلیط از ساعت 9 تا 17 به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند و موزه ها تا ساعت 19 فعال هستند.

شناسه خبری: 2959
تاریخ انتشار: 1401/3/1915:25
هشتگ ها: #صنایع دستی, #نمایشگاه, #روز جهانی صنایع دستی

آخرین مطالب