مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

به مناسبت روز نیاوران انجام شد؛

رونمایی از طرح تحول و چشم انداز چهار ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

دوشنبه 16 خرداد 1401 - 15:52
به مناسبت سالگرد ثبت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در فهرست آثار ملی، از طرح تحول و ارتقا وضعیت و چشم انداز 4 ساله این مجموعه دوشنبه 16 خرداد 1401 رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این طرح که پس از 4 ماه بررسی توسط گروه کارشناسی تهیه و تدوین شده است چشم انداز این مجموعه و ماموریت های لازم برای دست یابی به اهداف را ترسیم نموده است.

ارتقا وضعیت مجموعه نیاوران در زمینه های زیرساخت و فناوری، کاربری و بهره برداری، سرمایه های فرهنگی، گردشگری، سرمایه انسانی و حقوقی و قانونی برنامه های تعریف شده در این طرح هستند و تا سال 1404 جهت نیل به آن ها برنامه ریزی لازم انجام شده است.

ایجاد تحول و تغییر رو به کمال برای بقا و توسعه منطبق با اهداف کلان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افزایش توانمندی ها و کاهش ریسک از اهداف کلیدی تدوین طرح یاد شده است که با ترسیم نقشه راه جهت نیل به آن گام های بعدی در طول سال های پیش رو برداشته خواهد شد.

نیاوران برای مادران، نیاوران برای تهران، نیاوران برای ایران و نیاوران برای جهان، شعار طرح یاد شده است و نگاه این مجموعه رشد دهندگی و پیشرو بودن با کمک تمامی کسانی است که مادرانگی داشته و باعث رشد می شوند.

شناسه خبری: 2956
تاریخ انتشار: 1401/3/1615:52
هشتگ ها: #سند چشم انداز, #سند, #سند تحول, #طرح ارتقای وضعیت

آخرین مطالب