در تالار آبی کاخ نیاوران برگزار می شود:

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "چهارده نگاه از شهر-زيستن"

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - 13:38
نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی با عنوان "چهارده نگاه از شهر-زيستن" امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 15 با حضور جمعی از مسئولان و هنردوستان در تالار آبی کاخ نیاوران گشایش می یابد.

نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی با عنوان "چهارده نگاه از شهر-زيستن" امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه  ساعت 15 با حضور جمعی از مسئولان و هنردوستان در تالار آبی کاخ نیاوران گشایش می یابد.
 به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛در این نمایشگاه گروهی به سرپرستی سیمین قرقچیان، آثار هنری 14 نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی، شامل نقاشی، تصویرسازی ،عکاسی و فتومونتاژ  در معرض دید عموم قرار می گیرد.
در اين مجموعه، شاهد 14 روايت از "زيستن" در جغرافياي "شهر" هستيم.در محدوده اي كه به يك شهر اطلاق مي شود، بي شك "زيستن" هايي با كيفيات و چگونگي هاي متضاد و گاهاً متناقضي را شاهديم كه هويت حقيقي يك شهر را فارغ از تعابير كليشه اي تشكيل مي دهند.
روايت هايي از انسان و سازه هايش، فرهنگ و تاريخ معاصر تا طبيعت و عدم حضور مطلق انسان ، وضعيتي مملو از تنوع و تناقص كه ما آن را "شهر-زيستن" مي ناميم.
هنرمندان حاضر در این نمایشگاه به ترتيب حروف الفبا:لعل اباذري،فاطمه ارزه گر،فرحناز اوليايي، زهره جمالي ،زهرا حاج حيدري ،علي اكبر خلفاتي عطرين طباطبايي، زهرا عبدالله ،زينب عبدالهي، الهه قويدل، فاطمه مرجاني، فرشته ملكوتي، برهان موسوي طلب، محمد موسوي هستند که آثار خود را با موضوعات "شهر_ زیست" خلق کرده‌اند.  
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه هنرهای تجسمی می‌توانند از 18تا 23 اردیبهشت ماه  همه روزه از ساعت 10 تا 18 و به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، تالار آبی مراجعه کنند.

 

شناسه خبری: 3522
تاریخ انتشار: 1403/2/1713:38
هشتگ ها: #مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران, #نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی

آخرین مطالب