برگزاری سومین نشست «یک عمر تجربه» با حضور استاد عبدالحسین وکیلی فرد‌

يکشنبه 15 مرداد 1402 - 07:24
سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی «یک عمر تجربه» با حضور چهره فاخر میراث فرهنگی کشور در سال 1402، استاد عبدالحسین وکیلی فرد از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی، دوشنبه 16 مردادماه در مجموعه نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، پس از برگزاری دومین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی که با استقبال عموم مردم همراه بود، مجموعه نیاوران با هدف استفاده از تجربیات خبرگان میراث فرهنگی نشست هایی را تدارک دیده و از مفاخر، پیشکسوتان و چهره های ماندگار میراث فرهنگی دعوت می کند تا داشته هایشان را در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ دراختیار مخاطبان قرار دهند.

براین اساس سومین نشست با حضور استاد عبدالحسین وکیلی فرد برگزار می شود.

عبدالحسین وکیلی فرد‌، متولد سال 1321 هجری خورشیدی و کارشناس ارشد مدیریت دولتی است.

اولین فرماندار قصر شیرین پس از انقلاب اسلامی، همکاری با وزارت ارشاد اسلامی در سال های اوایل انقلاب برای تهیه ساختار شرکت دولتی ایران گردی و جهان گردی که بعدا به صورت سازمان گردشگری با سازمان میراث فرهنگی ادغام شد و تهیه لایحه تشکیل سازمان میراث فرهنگی و ارسال به مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت سال 1364 و اخذ مصوبه مجلس شورای اسلامی در این خصوص در بهمن 1364 در کارنامه کاری او به چشم می خورد.

تهیه اولین ساختار سازمانی سازمان میراث فرهنگی کشور، همکاری جهت تبدیل سازمان میراث فرهنگی به پژوهشگاه ضمن اخذ موافقت وزارت علوم، تهیه نمودار سازمانی میراث فرهنگی کشور، تهیه تشکیلات تفضیلی سازمان و تهیه و ابلاغ شرح وظایف پست های سازمان نیز از جمله اقداماتی است که وی در مدت فعالیت در مجموعه میراث فرهنگی کشور انجام داده است.

نشست یاد شده روز دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 از ساعت 10 در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) تشکیل می شود و شرکت عموم علاقه مندان در آن آزاد است.

شناسه خبری: 3288
تاریخ انتشار: 1402/5/1507:24
هشتگ ها: #نشست یک عمر تجربه, #عبدالحسین وکیلی فرد, #کاخ نیاوران

آخرین مطالب