بازدید کارکنان مجموعه نیاوران از نمایشگاه تک اثر «نقش برجسته ساسانی»

سه شنبه 27 تير 1402 - 12:18
کارکنان مجموعه نیاوران از نمایشگاه تک اثر «نقش برجسته ساسانی» در موزه ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به منظور آشنایی کارکنان این مجموعه با دیگر موزه ها و اماکن تاریخی، بازدیدهای هدفمندی تدارک دیده شده است.

در این بازدیدها، کارکنان مجموعه نیاوران اعم از راهنماها، موزه داران و سایر علاقه مندان ضمن بازدید از سایر موزه های شهر تهران، با دیگر موزه داران، آثار موزه ای و بناهای تاریخی، نحوه بکارگیری تکنولوژی های نوین در موزه ها و مباحثی از این دست آشنا شده و دانش خود را در حوزه موزه داری افزایش می دهند.

بر همین اساس نخستین بازدید در سال جاری از نمایشگاه تک اثر «نقش برجسته ساسانی» (سنگ نگاره) در موزه ملی ایران در کنار بازدید از بخش های موزه شامل ایران باستان و دوران اسلامی روز سه شنبه 27 تیرماه 1402 انجام شد.

گفتنی است طی سال های گذشته نیز این مجموعه ضمن هماهنگی با دیگر موزه های شهر تهران اعم از دولتی، نیمه دولتی و خصوصی، شرایط آشنایی کارکنان خود با موزه های یاد شده را فراهم کرده بود که از آن جمله می توان به بازدید از موزه جواهرات ملی ایران، موزه زمان، باغ موزه دفاع مقدس، غار موزه وزیری، باغ موزه قصر، نمایشگاه مرگ در نمک موزه ملی و غیره اشاره کرد.

شناسه خبری: 3271
تاریخ انتشار: 1402/4/2712:18
هشتگ ها: #نقش برجسته ساسانی, #موزه ملی ایران, #کاخ نیاوران

آخرین مطالب