همیاران نیاوران، در نوروز 1401 خاطره ساز می شوند

دوشنبه 23 اسفند 1400 - 19:24
جلسه توجیهی "همیاران نیاوران" با حضور مریم جلالی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران دوشنبه 23 اسفند ماه 1400 برگزار شد.

جلسه توجیهی "همیاران نیاوران" با حضور مریم جلالی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران دوشنبه 23 اسفند ماه 1400 برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، بنا به تصمیم مریم جلالی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به گردشگران نوروزی، پس از انتشار فراخوان و گزینش از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به حوزه موزه و میراث فرهنگی، تعدادی انتخاب و دعوت به همکاری داوطلبانه در نوروز 1401 شدند.

 

مریم جلالی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این نشست توجیهی برای همیاران، گفت: هدف ما برای ایام نوروز 1401، ایجاد خاطره ای خوش در ذهن بازدیدکنندگان این مجموعه است. در این امر شما همیاران، باید در کنار مردم باشید و با ایجاد رابطه ای انسانی و عاطفی و همچنین دادن محتوا و گفتن قصه و روایت از اشیاء و مکان ها، لحظات خوشی را برای مراجعه کنندگان به این مجموعه خلق کنید.

 

مدیر کاخ موزه نیاوران با تأکید بر به کارگیری خلاقیت فردی، بیان کرد: آنچه در ارتباط با مخاطبان مجموعه نیاوران ضرورت دارد توجه همیاران نیاوران به برقراری ارتباط بین رویداد، مکان و زمان است تا با زاویه دید متفاوت اطلاعات لازم به عموم ارائه شود.

 

مریم جلالی در پایان تصریح کرد: از تجربیات قدیمی، کلیشه ها و استانداردهای ارتباطی نباید غافل شد اما پرداختن به حوزه های کشف نشده، نوع تعاملات تازه، استفاده و بهره مندی از اتفاقات جدید همراه با چاشنی خلاقیت نیز در اولویت کاری شما راهنمایان و همیاران است.

 

گفتنی است رویداد "همیاران نیاوران" فرصت مناسبی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های مرتبط با موزه و میراث فرهنگی است تا ضمن آشنایی با مسائل اجرایی و عملی در موزه ها، به صورت میدانی نیز با کار آشنا شوند.

شناسه خبری: 2796
تاریخ انتشار: 1400/12/2319:24
هشتگ ها:

آخرین مطالب