به مناسبت روز جهانی صلح برگزار می شود:

نمایشگاه نقاشی "برای عشق و صلح" در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

پنج‌شنبه 28 شهريور 1398 - 15:09
نمایشگاه نقاشی "برای عشق و صلح" روز شنبه 30 شهریور ماه همزمان با روز جهانی صلح در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

نمایشگاه نقاشی "برای عشق و صلح" روز شنبه 30 شهریور ماه همزمان با روز جهانی صلح در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، آثار نقاشی نمایشگاه "برای عشق و صلح" حاصل تلاش جمعی از کودکان ایرانی است که به همت گروه کودک و فرهنگ و با حمایت معنوی کمیته هنرهای تجسمی ایکوم ایران خلق شده و در این مجموعه به نمایش در می آید.

 

گفتنی است این مجموعه آثار در یک پروژه فرهنگی هنری دو ساله این کمیته خلق شده و طی آن کودکان دبستانی به همراه والدین خود با شرکت در کارگاه های مرتبط با نمایشگاه های «موزه لوور در تهران» و «باستان‌شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه‌ درنتس» برگزار شده در موزه ملی ایران و همچنین گشت های فرهنگی «من در باغ ها و خانه های ایرانی» برگزار شده در مجموعه نیاوران و دیگر موزه ها، ضمن قرار گرفتن در روندی صلح آمیز با فرهنگ های مختلف و تبادلات آن ها آشنا شده و برداشت خود را به تصویر کشیده اند.

 

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه «کتاب بخوانیم و بازی کنیم» ساعت 11 صبح ویژه کودکان هفت تا دوازده ساله اجرا می شود و در آن بچه ها توسط خوانش و فعالیت های شاد مربوط به کتاب «پیروزمندان»، مفهوم گفتگو و عدم خشونت را می شناسند.

 

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه یک روزه می توانند روز شنبه 30 شهریور ماه از ساعت 9 تا 18 به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 19 فعال است. 

 

شناسه خبری: 2398
تاریخ انتشار: 1398/6/2815:09
هشتگ ها:

آخرین مطالب