مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

Niavaran Cultural Historic Complex

برگزاری آیین هم اندیشی و رونمایی از پوستر جشنواره سراسری تئاتر بسیج در مجموعه نیاوران

شنبه 18 تير 1401 - 09:01
آیین هم اندیشی یک روزه دبیران استانی و رونمایی از پوستر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در مجموعه نیاوران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مراسم با حضور دبیران 31 استان کشور، مدیر کل هنرهای نمایشی، رییس سازمان بسیج هنرمندان، اعضای ستاد برگزاری جشنواره و جمعی از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر کشور 17 اردیبهشت 1401 در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج محلی برای شناخت ظرفیت ها و استعدادها و آشنا ساختن ایشان با فضای حرفه ای تئاتر کشور و معرفی گروه ها و هنرمندان جدید و مستعد به نظام تئاتر کشور است.

گفتنی است پوستر جشنواره سیزدهم با طراحی بهرام شادانفر و با حضور هنرمندان و فعالان تئاتر از جمله فرهاد قائمیان، نصراله قادری، کاظم نظری، جواد جمیری، توحید معصومی، قاسم جعفری، محسن سلیمانی فارسانی، مهدی ابدالی، محمد نبی خسروی، فرزان دلفانی و سعید نجفیان رونمایی شد.

پخش پیام تصویری رییس شورای سیاستگذاری جشنواره و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تشریح فراخوان و شیوه نامه جشنواره توسط دبیر جشنواره، تشریح اولویت های موضوعی توسط مشاور عالی دبیر جشنواره، بررسی چگونگی فعالیت های اطلاع رسانی، رسانه ای و تبلیغاتی توسط مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی جشنواره، پرسش و پاسخ با دبیر و سایر مسئولان ستادی جشنواره و همچنین طرح برخی مشکلات و مسائل تئاتر استان ها مرتبط با جشنواره با مدیر کل هنرهای نمایشی کشور از جمله موضوعات و برنامه های این همایش یک روزه بود.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) پس از یک وقفه 6 ساله با پیگیری و حمایت سازمان بسیج هنرمندان، امسال  به صورت رقابتی در بخش های نمایشنامه نویسی، مسابقه نمایش های صحنه و مسابقه نمایش های خیابانی در 31 استان برگزار و مرحله نهایی این رخداد هنری آذرماه امسال به میزبانی یکی از استان های کشور برگزار خواهد شد.

شناسه خبری: 2992
تاریخ انتشار: 1401/4/1809:01
هشتگ ها: #جشنواره, #تئاتر, #رونمایی

آخرین مطالب